Svarar lite...

Sanna:
Lilla rundan = Intermediaire I och inte LB i dressyrspråk
Svar:
Skumt för på meetinget så hette dom klasserna som gick i LB lilla rundan och LA-msv klasserna stora rundan. Eller jag vet inte om dom hette så men eftersom det var 2 rundor så kallade vi dom stora och lilla rundan. Så tråkigt med endel som Sanna i det här fallet som går in med en så himla negativ attityd.  Jag skrev ju att jag red LB inte direkt som att jag försöker lura folk att jag sitter och rider Intermediare.
Anonym:
Hej!
Fina bilder. Men visst har Liso tävlat förut i Sverie? 2007 för Gripen var det.
Svar:
Javisst det stämmer nog bra det, jag vet att han har gjort några starter i Sverige iaf, menade att det var debuten för mig och Liso i dom klasserna, Liso kan redan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0