Vilar!

Hästarna vilar den här veckan så jag har tom mindre än vanligt att blogga om. Kakan vilar för att hon har gått bra och ganska mycket under hela hösten, Junior vilar för att "smälta" det han lärt sig sen han kom hit, unghästarna vilar för att kroppen behöver det ibland även fast dom inte jobbas så hårt och Toto går ju bara runt och är tjockis!!
Kakan och Kotten verkar dock inte uppskatta att vila då dom för tillfället är helt knäppa men jag har bestämt mig att det är vila som gäller fram tills efter helgen och så får det bli även fast det just nu kliar i fingrarna att rida! Är dock ganska bra för mig att vila lite ibland också, är rätt tufft att sköta hästarna dvs fodra, mocka, rida, borsta släppa in och ut, byta täcken, göra mat och allt som hör till + rida varje dag när man dessutom har nästan 3 mil enkel resa till stallet OCH jobbar heltid. blir alltid tidiga mornar och ofta även sena kvällar...
Hur gör ni för att hinna med allt? Och för att orka allt?
Alla tips är välkomna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

käkar vitaminer och lever på dom underbara stunder som dyker upp :)

2011-12-08 @ 07:37:08
Postat av: Lina

Jag trodde hästarna var ditt heltidsjobb även om jag anar att det är svårt att leva på. Vad jobbar du med?

2011-12-08 @ 22:13:36
Postat av: Amanda

Vad tycker du om min videoblogg? :)

2011-12-21 @ 20:17:00
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0