lite filmer

Några filmer på våra fantastiska fina hästar, så underbara dom är!
Kakan på en tävling där jag skulle hoppa 1m-1m10 men hade för ont i benet (var samma vecka som skadan) så jag red bara 1m, lite onödigt nedslag men jag tycker att hon var fin ändå, avslappnad och trevlig!
En film där jag skuttar lite små språng på min 3 åring, ganska lång film och tråkig men tänkte om någon vill se så finns den iaf...
En film där jag va på pay n jump med Kakan och hoppade felfritt 1m10. Hon kändes superfin, älskade lilla häst! Kärlek!
Var på dressyrträning för portugisiska Bruno Da Silva med Kotten, blev ju givetvis bara lite runt runt ridning och tänka framåt. Första gången jag red Kotten på nytt ställe. Så imponerande häst!
Sen var vi även på en pay n jump med Kotten och hoppade 2st 40cm. Han skötte sig utmärkt, duktig på framridningen och duktig på banan, vinglar och fryser lite såklart men tror verkligen att den här hästen kan bli bra!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina hästar! Och du rider kanon :)

2011-11-27 @ 03:55:00
URL: http://Matildzorz.wordpress.com
Postat av: Ida

Klickar in på din blogg väldigt ofta och alltid lika kul när du har uppdaterat! gillar att läsa och se dina bilder.

dock är det lite synd att du uppdaterar sällan men förstår när det blir dålig respons. alla borde skärps till sig, jag ska :D

2011-12-01 @ 14:54:51
Postat av: Sabina

Fina filmer :) Men vad heter den sista låten i den sista filmen när du hoppar?



Men du rider kanon bra :)

2011-12-01 @ 18:27:41
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0