Cors!

Var på en pay n jump idag och Corsica var fantastisk! Så himla fin. Dock så började dom i ena klassen gå omkring uppe på ridhustaket och dra sladdar?! Kakan va väldigt cool och reagerade inte men tänk om man haft en häst som är känslig. Kan hända ganska läskiga olyckor faktiskt när det händer sånt där.
Kakan var iaf felfri bägge sina klasser och det kändes väldigt okomplicerat och bra, hon har hittat en mer ärlig bjudning på hinder och skuttar väldigt enkelt runt dom här höjderna nu så snart dags att gå upp lite. Längtar! Finaste Corsica!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej! :) Jag tror att jag har köpt Corsicas avkomma Cosinilla. Om hon har någon avkomma? Vad roligt! Det är jag som red Leffe förut, Matilda. :)

2011-10-16 @ 16:47:02
Postat av: Elin

Jag tycker om din ridning på den här hästen! Väldigt fin :)

2011-10-22 @ 19:50:35
URL: http://ljungeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0