Svar till ANNA :)

fick en kommentar:
Hej!
JAg undrar lite över ditt företag. Vad handlar det om egentligen, vad gör du? Köper, rider in och säljer hästar?
Hur startade du företaget? :))

Tänkte jag kunde ta och svara på den. Mest är det att vi (jag och mest mamma som hjälper mig med markservice i stallet samt alla papper!) tar emot hästar på träning, inridning, försäljning osv. Det händer att vi köper hästar också om det skulle vara så att vi får ett väldigt bra erbjudande. Då kan vi ibland köpa in någon häst som sen troligtvis säljs vidare men det är inte självaste stora grejen med företaget utan det kunde vi göra privat också även innan eftersom det rör sig om kanske någon enstaka häst då och då. Det var mest att vi startade det förut då vi hade rätt många hästar i träning och hyfsat stor efterfrågan.
Nu har inte vi tagit emot så mycket hästar eftersom jag varit lite skadad + har mina egna hästar samt jobb men nu har vi börjat ta emot igen, kom bla en ny förra veckan som ska ridas in.
Har fått frågan förut också vad jag jobbar med (då många tror att jag bara har hästarna). Jag jobbar som personligassistent på ett privat gruppboende. Jag har fasttjänst på 95% alltså nästan heltid och jobbar alltid extra så blir en del men jobbar kvällar, helger, nätter och dagar på rullande schema så ibland kanske jag är ledig 3 dagar mitt i veckan tex. Kanon när man har hästar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ballt, har du ngn hemsida? Vet du ngt bra stall i Stockholm som har lediga platser? Måste finnas ridhus annars är jag inte så kräsen. Pris spelar ingen roll, Stockholm är ju dyrt ändå haha. Max 1 timmes bilresa från "innestan". Jag hittar inget jag gillar och ska snart flytta så liite panik :p

2012-02-05 @ 09:48:11
Postat av: Lina

hej! hur mycket tar du för att rida in en häst åt någon? kram Lina

2012-02-11 @ 21:38:39
URL: http://linabodinsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0