Filmer!

Hej!
Läste era kommentarer och såg att ni vill att jag ska blogga oftare och skriva mer, ska verkligen försöka bättra mig. Tycker dock det är så himla tråkigt att skriva om vardagsjobbet även om folk verkar vilja läsa om det... Nu kommer det ändå bli lite tyst (fast jag lova att bättra mig..) åker i natt till Spanien så lovar att blogga direkt när jag kommer hem för då har jag nämligen lite nyheter! Vad tror ni det är? Ny häst? Flytt? Sålt häst? har hänt ganska mycket som jag inte berättat om ännu också. Ska försöka ta tag i det när jag kommer hem!!

Kommentarer
Postat av: Anette Nord

Gud va söt :) Så himla kul med unghästar :)

2012-01-17 @ 00:27:09
URL: http://anette-nord.blogspot.com
Postat av: Anouck

Hej Sofie. har du sålt Perra ? En våninnans bekant har köpt nyligen en isabellfärgad PRE och jag undrar om det är Perra. Han är så grymt fin och om jag inte redan hade en (dock annan färg ...) skulle jag har svårt att stå emot ...

2012-01-24 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0