anledning till att jag knappt bloggar...

anledningen till att jag nästan aldrig bloggar är att jag tycker inte det är roligt. Folk har åsikter om allt, klagar bara för att klaga. Vet bäst om allt också. Tycker att det tar för mycket energi för mig att läsa negativa kommentarer som tex den här jag läste idag från anonym "malin"
Hästen (Poppe) är jätteduktig att rida hemma, gör byten, flyttar för skänkel osv MEN när han kommer till nya ställen blir han spänd och stressad elelr när han kommer till situationer där han blir osäker - tex hoppa en hel bana. Därför hoppar han också bara 50cm för att kunna trava runt och tycka det är kul.
Egentligen tycker jag inte ens att jag behöver förklara mig så slutar skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

Åh Sofie :( Jag som älskar att läsa dina inlägg och följa dina fina hästars utveckling! Faan för anonyma jävlar!!!!! Kan du knte lösenordsskydda bloggen ett tag då?

2012-03-14 @ 18:41:09
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Helene

Folk har så jävla många åsikter om allt och kan alltid bäst även fast dom aldrig träffat hästen.

2012-03-14 @ 18:50:40
URL: http://Helenececilia.wordpress.com
Postat av: Fille

Du är helt otrolig med alla dina hästar Sofie och den som säger ngt annat vet antagligen inte ens vad som är fram och bak på en häst. Stå på dig vännen! Puss, saknar dig <3

2012-03-14 @ 18:55:24
URL: http://fuckthereality.blogg.se/
Postat av: Sara

jag älskar att titta in på dina fina hästar! Så roligt med unga hästar där man kan följa utvecklingen!

Folk är så bra "läktar ryttare" att dom faktiskt glömmer hur svårt det kan vara ibland :)

2012-03-15 @ 17:19:24
Postat av: annie ♥

Avundsjuka människor som skriver så, skit i den kommentaren. Han är ung, inte konstigt att han blir spänd och stressad när han kommer till nya ställen. Tycker det är väldigt bra att du åker iväg med honom till andra ställen och hoppar små banor, så han vänjer sig! Du är duktig och jag tycker du tänker rätt med dina hästar! :)

2012-03-16 @ 12:04:19
URL: http://narvefors.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhhhhh vafan ! Skit i dom, säkert pantade bukefalister. Och jaaaa nu drar jag alla över en kam men i dont givet à shit ! Sluta inte blogga. Jag

Älskar dina galna hästar ! Hade gärna haft en själv.. Var hittar du alla?!?

2012-03-16 @ 19:53:28
Postat av: Anouck

Du får inte sluta blogga ! Du är så duktig med dina hästar, man fär världens inspiration när man läser din blogg. Det kommer alltid att finns folk som säger högt men anonymt sina åsikter, strunta i dem, de är bara avundsjuka. men jag förstår dig, det tar all ens energi ... Kram Anouck. PS Har du sålt Perra ?

2012-03-17 @ 11:34:31
Postat av: Lina

Om du lösenordsskyddar vill jag ha lösenordet! Cause i löööv u, not in a gay way;D

2012-03-17 @ 20:53:24
Postat av: Mikaela

Jävlar vad snygg han är, hoppas du fortsätter blogga!

2012-03-19 @ 18:36:54
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Han blir verkligen finare och finare :) Bra jobbat!

2012-03-21 @ 00:48:58
URL: http://kattmedpistol.blogg.se/
Postat av: Sophia

Joo, blogga Sofie! Vill ju följa dina små galningar... :)

2012-03-21 @ 14:41:42
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Fast varför kan han så mycket om han fyller 4 till våren? förstår inte riktigt varför man ska ha så brottom med hästar idag. Dom lär knappast hålla länge när man ska skynda på allt så mkt och ut o tävla på en tre åring osv :s

2012-03-25 @ 00:50:45
Postat av: Carro

Men Linda, är detta ´din ensak? Om Sofie vill åka ut med en 4åring så är ju det hennes "problem". Oavsett om den skulle vara 2 eller 32 så är det ju aldrig ditt problem därav så ge fan i att "skriva " av dig och inse att folk gör exakt som de själva vill, sofie är uppenbarligen ingen 2 åring själv oc det är inte hennes första häst så hur kan det käännas vettigt att kommentera ens en gång?!?!?!?!?!!??!?!??!

2012-03-27 @ 21:29:52
Postat av: Helene

Det är väl fullt normalt vad en fyraåring ska kunna eller hur Linda?

2012-03-29 @ 20:14:45
URL: http://Helenececilia.wordpress.com
Postat av: Lina

det är väl ganska normalt att en 4åring kan så mycket? eftersom man börjar rida in hästarna ordentligt vid 3... på ett år kan man lära dom otroligt mycket!

började rida in min häst i höstas, då 3 år lite smått men har börjat ordentligt nu på våren. vi ligger otroligt mycket efter pga diverse saker bland annat att hon inte ens var sadel eller tränsvan när hon kom till mig. hon har lärt sig otroligt snabbt och jag skulle va glad om hon kunde allt som denna häst kan!

kan du ens nånting om hästar Linda?? verkar inte som det...

2012-04-06 @ 14:57:15
URL: http://linabodinsson.blogspot.com
Postat av: Jossan

Carro: Hej Dramaqueen! Varför hoppar du på Linda?! Låt henne ha sin åsikt, du har ju din! Jösses! Gå och lägg dig!

2012-04-09 @ 20:08:18
Postat av: Lina

Stämmer ryktet att du ska låna ut Toto till Isabella Nilsson efter att hon fått sitt föl?

2012-04-17 @ 07:56:23
Postat av: Elin

såhär skrev du när du började blogga:



Era åsikter är viktiga eftersom jag vet att det är många duktiga talangfulla ryttare som läser min blogg. Därför vill jag gärna ha era kommentarer/åsikter/synpunkter på vad jag gör dåligt, vad som kan bli bättre och kanske även vad som redan är bra. Det är anledning till att jag har en hästblogg nu. Även därför jag lägger ut filmklipp osv.

2012-05-04 @ 15:09:45
Postat av: sveriges största hästblogg

Vill du vara med i kampen om att bli sveriges största hästblogg? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se
Vi kommer även att ha deltävlningar där man kan vinna priser. ANMÄL DIG IDAG!

2012-07-24 @ 08:46:40
Postat av: Josefine

Börja blogga igen!!!

2013-05-02 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0